Casa de camp abandonada (Fanzara)

En un matí del passat juliol, per a no perdre el costum, vam decidir anar a fer senderisme pel nostre compte, no a gravar cap programa, sinó a gaudir de la natura. Sabíem de l'existència d'una casa de camp abandonada a prop de la carretera CV-20 i després de pegar unes quantes voltes, per fi la trobàrem. No descartem que en el futur fem algun programa eixint des d'Onda fins a eixa antiga caseta. No té cap camí per a entrar ja que es troba perduda enmig d'un pinar a uns 50 metres del camí.
El camí és ben senzill. Nosaltres vam eixir des de l'Avinguda Montendre d'Onda, vam anar per l'Avinguda de Montanejos, el Carrer de Fanzara i seguírem en direcció als camps de la Caixa Rural. Més endins, uns metres després de creuar el barranc, vam girar a l'esquerra i després davant de nosaltres ens aparegué un magatzem. Vam seguir per la dreta, seguint una senyal que apunta cap a l'Ermitori del Santíssim Salvador. Seguint aquestes senyals i marques arribàrem a la carretera CV-20. Avançàrem uns metres per la carretera en direcció Fanzara i a la nostra dreta aparegué un caminet. Ens adentràrem en ell, sempre agafant dels encreuaments el camí cap a la dreta fins que trobàrem una xicoteta construcció en runes. A partir d'eixe moment, el camí pràcticament desaparegué i seguirem uns metres a través de pinar fins que isquèrem a una pista de terra. La seguírem i fent una acurada visió de la part dreta, hi ha un moment en que vegèrem la caseta de camp abandonada. Aleshores pujàrem fins a ella sense seguir cap senda, encara que en el passat de segur que en havia.
Aquestes fotografies corresponen a aquesta excursió.